Πολιτική Επιστροφών
Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε η εταιρεία ακολουθεί μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών.
Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής (για επιστροφές εντός Ελλάδας).
Σε περίπτωση επιστροφής μέρους ή ολόκληρης της παραγγελίας σας, είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της αντίστοιχης φόρμας. Δεν θα γίνονται δεκτές επιστροφές χωρίς τη φόρμα συμπληρωμένη.
ΌΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το Mypazari.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και εντός της συσκευασίας του. Αυτό σημαίνει ότι:
- Το προς επιστροφή προϊόν θα βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε.
- Το προϊόν δεν έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, πέρα από τη δοκιμή.
- Να μην έχει πλυθεί.
- Η δοκιμή των παπουτσιών πραγματοποιείται σε εσωτερικό χώρο ώστε να μην φθαρούν.
- Το καρτελάκι (εφόσον υπάρχει) της κατασκευάστριας εταιρείας καθώς και η ετικέτα του προϊόντος δεν έχει αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
- Το προϊόν συνοδεύεται από το δώρο (εάν υπάρχει).
- Αφορά σε προϊόν για το οποίο δεν έχει προηγηθεί εξατομικευμένη παραγγελία.
- Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
- Τα προϊόντα που αγοράζονται ως σετ πρέπει να επιστρέφονται μαζί. Δε γίνεται αποδεκτή η επιστροφή τεμαχίων ξεχωριστά.
- Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (πχ. απόδειξη αγοράς, εγγύηση, τυχόν εγχειρίδια κ.α.) και στην αρχική του συσκευασία.
ΔΕΝ γίνονται δεκτές:
- Επιστροφές στις οποίες έχει φθαρεί η συσκευασία (π.χ. αρχική συσκευασία, κουτί παπουτσιών κλπ) ή το προϊόν.
- Επιστροφές για λόγους υγιεινής: μαγιό, εσώρουχα, κάλτσες,μαξιλάρια, βρεφικά είδη όπως μπιμπερό, πιπίλες, θηλές, μασητικά και είδη οδοντοφυΐας, μάσκες προστασίας και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την προσωπική υγιεινή του ανθρώπου.
- Επιστροφές προϊόντων που βρίσκονται σε προσφορά.
Όσα προϊόντα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δε θα γίνονται δεκτά και θα αποστέλλονται πίσω στον πελάτη με δικά του έξοδα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Εφόσον πληρούνται οι Όροι & Προϋποθέσεις Επιστροφής:
Έχετε ως και 14 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας σας για να αλλάξετε το προϊόν με κάποιο άλλο μέγεθος ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:
Διαδικασία:
- Συμπληρώνετε τη Φόρμα Επιστροφής. Είναι σημαντικό να υποδείξετε σε αυτό το έγγραφο αν θέλετε να κάνετε μια αλλαγή μεγέθους ή να επιστρέψετε τα αντίστοιχα προϊόντα. Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο η φόρμα επιστροφής δε βρίσκεται μέσα στο δέμα σας, μπορείτε να την κατεβάσετε από το διαδικτυακό τόπο www.mypazari.gr.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Στη συσκευασία αποστολής θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς, καθώς και τη Φόρμα Επιστροφής. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της.
- Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που σας είχε σταλθεί η παραγγελία σας, με χρέωση παραλήπτη για να επωφεληθείτε το μειωμένο κόστος της συμφωνίας που έχουμε με τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier. Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς. Κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή θα έχετε χρέωση 4€, ανεξαρτήτως διαφοράς που θα προκύψει από τις αλλαγές.
Σε περίπτωση Αλλαγής ή Επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω προϊόντος διαφορετικού από αυτό που αγοράσατε:
- Επικοινωνείστε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της αλλαγής ή επιστροφής.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο, αρχικά, να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο [email protected] ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας. Ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν ή να χρησιμοποιηθούν για τον προοριζόμενο σκοπό τους και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπο μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφορών κατά την λήψη και ανάρτηση τους.
- Συμπληρώνετε τη Φόρμα Επιστροφής.
- Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Στη συσκευασία αποστολής θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς, καθώς και τη Φόρμα Επιστροφής. Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά της
- Τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που σας είχε σταλθεί η παραγγελία σας, με χρέωση παραλήπτη. Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών, τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων αποστέλλονται εκ νέου δωρεάν (δεν υπάρχει χρέωση 4€). Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον παραλήπτη/πελάτη, επιφυλασσόμαστε ρητώς για την από μέρους μας διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού κατόπιν ελέγχου από αρμόδιους υπαλλήλους μας.
Σε περίπτωση που για κάποιο λόγο η φόρμα επιστροφής δε βρίσκεται μέσα στο δέμα σας, μπορείτε να την κατεβάσετε από το διαδικτυακό τόπο www.mypazari.gr.
Εάν τελικά η επιστροφή προέκυψε εξαιτίας ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους της Εταιρείας μας, τα έξοδα επιβαρύνουν την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση κατά την αποστολή των νέων προϊόντων σας μετά την αλλαγή δεν θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφή με κατεστραμμένη αρχική συσκευασία λόγω αμέλειας του πελάτη/αποστολέα ή αυτοκόλλητη ταινία στο κουτί ή και σημειώσεις με στυλό/μαρκαδόρο, δεν θα γίνεται αποδεκτή!
ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΟΥ
Εάν είστε ο παραλήπτης δώρου, η αλλαγή των ειδών γίνεται με τη διαδικασία αλλαγής δώρου συμπληρώνοντας στο έντυπο επιστροφής το πεδίο ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΟΥ. Στη συσκευασία αποστολής θα πρέπει να συμπεριλάβετε την Φόρμα επιστροφής ή την απόδειξη αγοράς, καθώς και να διευκρινίζετε σε ποιο είδος/είδη επιθυμείτε αλλαγή. Σε περίπτωση αλλαγής, τα έξοδα επιστροφής των ειδών προς τις κεντρικές αποθήκες επιβαρύνουν τον Πελάτη. Η αποστολή σε εμάς του προϊόντος θα γίνει με τον ίδιο τρόπο και όρους που προβλέπονται στους παραπάνω όρους.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Οι πελάτες (εντός Ελλάδας) έχουν στην διάθεσή τους 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας τους, για να ακυρώσουν την αγορά τους από το Mypazari. Εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την πώληση ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματα, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε εντός της ως άνω προθεσμίας το ειδικό Έντυπο Επιστροφής που είναι διαθέσιμο στο διαδικτυακό τόπο www.mypazari.gr. Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης υπαναχώρησης που περιέχεται στο έντυπο επιστροφής. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν επικοινωνίας και έγκρισης της εταιρείας.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο τον ΠΕΛΑΤΗ. Η χρέωσή σας θα είναι 4€ εάν τα προϊόντα τα αποστέλλετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που σας είχε σταλθεί η παραγγελία σας. Σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεστε βάσει του εκάστοτε τιμοκαταλόγου της εταιρείας ταχυμεταφορών που θα επιλέξετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με άλλον τρόπο σύμφωνα με τα παραπάνω.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
Mypazari
Ελ. Βενιζέλου 37, 61100 – Κιλκίς
Τ. 23410-20184
Επισημαίνεται ότι η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή , η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.