Τρόποι Αποστολής

TOP

To Μypazari προσφέρει εναλλακτικούς τρόπους για την παραλαβή των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν. 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ COURIER 

Προκειμένου να εξασφαλίσουμε τη γρηγορότερη και ασφαλέστερη παράδοση των προϊόντων στους πελάτες μας, σε όλη την Ελληνική επικράτεια, η εταιρεία μας συνεργάζεται με εταιρία courier η οποία και αναλαμβάνει να αποστείλει την παραγγελία και να την παραδώσει στο χώρο σας. 

  • Για παραγγελίες άνω των 50€, τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ 
  • Για παραγγελίες κάτω των 50€, τα μεταφορικά έξοδα θα είναι 3.50€. 

 

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΑΠΟΘΗΚΗ (Κιλκίς)

Για συγκεκριμένα είδη, μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα της παραγγελίας σας ΔΩΡΕΑΝ από την Αποθήκη της εταιρείας στην παρακάτω διεύθυνση: Ελευθερίου Βενιζέλου 37, Τ.Κ. 61100 – Κιλκίς, Τ. 23410-20184. 

Ωράριο παραλαβής: 11:00 – 17:00 (Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες ετήσιας απογραφής) 

 

Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 2 εργασιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται. 

Όταν ολοκληρωθεί η συλλογή των προϊόντων της παραγγελίας σας, θα σας σταλεί ενημέρωση για την παραλαβή της, μέσω email ή/και sms εφόσον τα έχετε συμπληρώσει. 

Σημείωση: Για την παραλαβή της παραγγελίας από την Αποθήκη θα πρέπει να έχει εξοφληθεί το ποσό μέσω του e-shop. 

 

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Η επεξεργασία των παραγγελιών γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 -17:00. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται Σαββατοκύριακα και αργίες επεξεργάζονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Επιπλέον, δεν πραγματοποιούνται παραδόσεις τις επίσημες αργίες, τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά) καθώς και τις ημέρες που η αποθήκη μας ενδέχεται να είναι κλειστή (π.χ. λόγω απογραφής) 
  • Αν αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή), ένας εκπρόσωπός μας θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας. 
  • Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο τηλέφωνο 23410-20184, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων. 
  • Ο τελικός χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές/νησιά ή σε περιόδους έκτακτων συνθηκών ή μεγάλου φόρτου εργασίας των εταιρειών courier. Στους χρόνους παράδοσης δε συνυπολογίζονται σαββατοκύριακα και αργίες. 
  • Σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης, μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα στοιχεία που αναγράφονται στο ιστορικό των παραγγελιών σας ή στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών Internet στο 23410-20184  (Δευ-Παρ 10:00-17:00) ή στο info@mypazari.gr  
  • Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εταιρεία μας, δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση στην παράδοση της παραγγελίας σας, που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ή λόγω ανωτέρας βίας ή λόγω συνθηκών που εκφεύγουν της καθημερινής κανονικής συναλλακτικής δραστηριότητας. 
  • Όλα τα έξοδα αποστολής και παραλαβής υπολογίζονται στο τελευταίο βήμα πριν την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας και προστίθενται στο καλάθι αγορών.